Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκαν στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο δημοσιεύματα που μιλούν για την υπογραφή νέου επικαιροποιημένου μνημονίου από την Κυβέρνηση ,που προβλέπει μεταξύ άλλων , την μείωση του προσωπικού κατά 50% στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την εκχώρηση του 49 % του management σε ιδιώτη , το κλείσιμο μεγάλου μέρους του υφιστάμενου δικτύου την αύξηση έως και 60 % των τιμών των εισιτηρίων των τρένων , καθώς και την κατάργηση όλων των συλλογικών συμβάσεων με ταυτόχρονη επιπλέον μείωση των βασικών μισθών των εργαζομένων κατά 20 και πλέον τοις εκατό .
Όλα αυτά αποσκοπούν στο να γίνει πιο ελκυστική , περσότερο ευέλικτη , αλλά κυρίως κερδοφόρα όπως ευαγγελίζονται οι νεοφιλελεύθεροι ταλιμπάν , η εταιρεία που εργαζόμαστε , προκειμένου -πολύ απλά- να εκχωρηθεί στο ιδιωτικό κεφάλαιο . Στο βωμό αυτής της λογικής που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την ιστορία τον πολιτικό λόγο , την φυσιογνωμία , την ιδρυτική διακήρυξη της 3Ης Σεπτέμβρη , αλλά και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ , οι σημερινοί κυβερνώντες εμπιστεύονται τις προτάσεις αυτών που ευθύνονται για την κρίση και την κακοδιαχείριση του σιδηροδρόμου .
Δυστυχώς έχουν επιλέξει τον ίδιο δρόμο με αυτόν που κατήγγειλαν μέχρι χτες . Και μάλιστα πολύ χειρότερο καθώς με τις πολιτικές που σχεδιάζουν για τον σιδηρόδρομο , οι περαστικοί από τα ρετιρέ της εξουσίας , στοχοποιούν αποκλειστικά και μόνο τους εργαζόμενους , αυτούς που ακόμα και ο ίδιος ο εκπρόσωπος της Τρόικας δήλωσε ότι πληρώνουν για την επίπλαστη κρίση δανεισμού της χώρας , δυσανάλογο μερίδιο. Και απαιτούν από το επιβατικό κοινό με την αύξηση των κομίστρων , να πληρώσει για τις μίζες που εδώ και 20 χρόνια εκτόξευσαν το έλλειμμα σε δυσθεώρητα και δυσανάλογα ύψη.
Δηλώνουμε ότι αυτές οι πολιτικές αποφάσεις από όπου και αν προέρχονται , όποιος και αν είναι ο εμπνευστής τους , είναι καταδικαστέες στο σύνολο του κόσμου της εργασίας , ενώ καθιστούμε σαφές στην κυβέρνηση ότι ΔΕΝ έχει καμιά πολιτική νομιμοποίηση για ξεπούλημα του σιδηροδρόμου . Οι πολιτικές αυτές ΔΕΝ θα περάσουν . Θα καταργηθούν, όπως καταργήθηκαν στην πράξη με τις ενέργειες του συνδικάτου αντεργατικοί νόμοι σαν τον 3429/2005 , που οι σημερινοί κυβερνώντες ξεθάβουν για να υλοποιήσουν σε συνδυασμό με τους 3845 κ 3833 τα νεοφιλελεύθερα τους σχέδια . Αρχικά στον σιδηρόδρομο και μετά στις υπόλοιπες ΔΕΚΟ .
Στον Πρωθυπουργό και την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ , θυμίζουμε τις προεκλογικές τους εξαγγελίες και το πρόγραμμα του κινήματος για τον σιδηρόδρομο.
Κανείς από εμάς δεν αρνείται την ανάγκη εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης του μέσου . Aυτή αποτελεί νομοτέλεια την εποχή που η κοινωνία στρέφει το βλέμμα της σε μέσα μεταφοράς οικονομικά και λιγότερο ρυπογόννα. Ο σιδηρόδρομος αποτελεί το εργαλείο της νέας ανάπτυξης που θα είναι βασισμένη στο σεβασμό των παραγωγικών μέσων στο περιβάλλον . Ένα αιώνα μετά την βιομηχανική επανάσταση που βασίστηκε στο σιδηρόδρομο το ίδιο μέσο καλείται και έχει να δώσει τη λύση στην καταπολέμηση της ρύπανσης του πλανήτη .
Όμως η πολυδιαφημιζόμενη νέα σχέση κράτους πολίτη έχει πάει περίπατο, αφού οι κυβερνώντες δεν δέχονται καν να ακούσουν οποιαδήποτε άλλη άποψη. Θεωρούν ότι έχουν το αλάθητο .
Σύντροφοι , μην υποτιμάτε την οργή μας .
Οι ιδιώτες που ενδιαφέρονται για το 49 % της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά και όσοι κόπτονται για να ξεπουλήσουν δημόσιο πλούτο , θα πρέπει να πάρουν πρώτα τα κλειδιά των μηχανών . Και αυτά είναι φυλαγμένα εδώ και 100 χρόνια στα μηχανοστάσια .
Οι εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚ στο σωματείο μηχανοδηγών ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Θεοδωρόπουλος Επαμ. - Πρόεδρος Σωματείου Μηχανοδηγών
Θεοδωρόπουλος Επαμ. - Πρόεδρος Σωματείου Μηχανοδηγών
Γκαντζιντικίδης Πασχάλης – Ταμίας Σωματείου Μηχανοδηγών ,
Συρόπουλος Σπύρος – Εκπρόσωπος Εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μέλος του ΔΣ σωματείου Μηχανοδηγών
Γενιδούνιας Κώστας - Μέλος ΔΣ Σωματείου Μηχανοδηγών
Φιλιππόπουλος Ιωάννης –Μέλος ΔΣ Σωματείου Μηχανοδηγών .
citypress-gr