Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΥ ;


Από χθες δέχομαστε κι εγώ και οι συνεργάτες μου πλήθος τηλεφωνημάτων και email από φίλους των "ανεξήγητων". "Είναι αλήθεια ότι σταματούν οι Πύλες του Ανεξήγητου;", μας ρωτάτε. Ας βάλουμε λοιπόν τα πράγματα στη θέση τους! Να ξεκινήσουμε πρώτα με τα...
δεδομένα και ευχάριστα: πέρα από την συνέχιση ή μη της εκπομπής, η παρέα του "Ανεξήγητου" θα συνεχίσει να υπάρχει μέσα από το pyles.tv. Αν μάλιστα η προβολή της εκπομπής τελικά σταματήσει, τότε θα προσπαθήσουμε "διπλά", ώστε να μεταφέρουμε στο site την παρέα μας, μέσα από έρευνες, αποστολές, βίντεο και άρθρα.
Σύντροφοι, κακά τα ψέμματα: η εκπομπή "Οι Πύλες του Ανεξήγητου" την σεζόν που μας πέρασε είχε αρχίσει να επαναλαμβάνεται, με θέματα που είχαν παρουσιαστεί δύο και τρεις φορές στο παρελθόν. Ήταν σαφές ότι χρειαζόταν ανανέωση, αλλά η ανανέωση απαιτεί χρήματα! Οχι φυσικά για εμένα, ούτε καν για τους συνεργάτες μου, αφού αντιλαμβανόμαστε την οικονομική συγκυρία και στηρίζουμε με κάθε τρόπο τον σταθμό.
Οι "Πύλες του Ανεξήγητου" έχουν λόγο ύπαρξης όταν μπορούν να "ταξιδέψουν" μέχρι το CERN, να φιλοξενήσουν καλεσμένους από Ευρώπη και Αμερική, να οργανώσουν αποστολές στον Όλυμπο ή τον Ταϋγετο, να καλέσουν τον κ. Κριμιζή από τη NASA, να κάνουν αποστολή στα Ιεροσόλυμα για τον "νέο" τάφο του Ιησού...
Αυτές τις "Πύλες" αγαπήσαμε έξι χρόνια τώρα! Το κακό νέο είναι ότι σε μία εποχή που έχουν "στερέψει" τα χρήματα για τηλεοπτικά ανοίγματα και μειώνονται τραγικά τα μπάτζετ όλων των εκπομπών, οι "Πύλες του Ανεξήγητου" αποτελούν για το ALTER -που τις πίστεψε και τις στήριξε μέχρι σήμερα- αλλά και για εμένα τον ίδιο, ένα μεγάλο ερώτημα: μπορούμε να προσφέρουμε μία αξιοπρεπή εκπομπή με τα χρήματα που έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ο σταθμός για την παραγωγή της;
Αυτό συζητάμε αυτές τις ημέρες. Επειδή δεν συνηθίζω να κοροϊδεύω ούτε τον εαυτό μου, αλλά ούτε το τηλεοπτικό κοινό, αντιλαμβάνομαι ότι η εκπομπή αυτή πρέπει είτε να περάσει στη νέα της εποχή, είτε να σταματήσει! Ο,τιδήποτε άλλο θα ήταν άδικο για όλους μας!
Πρωταρχικός στόχος μου, είναι να μην χαθεί ούτε μία θέση εργασίας από τη δική μου ομάδα! Και αμέσως μετά, να μην χαθεί η έντιμη σχέση που έχουμε μεταξύ μας εδώ και πολλές..δεκαετίες!
Το συμβόλαιό μου με το Alter, περιλαμβάνει δύο εβδομαδιαίες εκπομπές: η μία θα είναι σίγουρα ο "Αθέατος Κόσμος" κάθε Τρίτη βράδυ, που ξεκινάει στα μέσα Σεπτεμβρίου. Η δεύτερη, αυτή του Σαββατόβραδου θα είναι κοντά σας μόλις ολοκληρώσουμε τις συζητήσεις μας με το σταθμό. Τότε θα γνωρίζω, αν τελικά θα είναι οι "Πύλες" ή κάτι καινούριο! Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, δεν έχει ληφθεί καμμία οριστική απόφαση! Ο,τιδήποτε άλλο ακούσετε ή διαβάστε θα είναι απλώς Ράδιο Αρβύλα!
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και το ενδιαφέρον σας για τις "Πύλες του Ανεξήγητου". Όπως και να ΄χει, το σίγουρο είναι ότι οι... "ανεξήγητοι" δεν θα χαθούμε! Θα τα λέμε μέσα από το pyles.tv που τόσο έχετε αγαπήσει! Όσο για τους... μη ανεξήγητους, τις επόμενες ημέρες θα ενημερωθείτε για ένα νέο διαδικτυακό χώρο που είναι στη φάση του... τοκετού!
Κώστας Χαρδαβέλλας
Υ.Γ. Μακάρι να μπορούσα να σας διαβεβαιώσω ότι όλα τα προβλήματα που μας περιμένουν φέτος τον χειμώνα, θα ήταν τόσο... ανώδυνα όσο το θέμα του παραπάνω άρθρου! Θα ένιωθα κι εγώ πολύ καλύτερα, αλλά...

windmo.blogspot.com