Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...CHATTAΡΕΤΕ!!!

Το chat γενικά είναι πολύ καλύτερο - σε θεωρητικό επίπεδο και μόνο- από οποιοδήποτε φαμπεμποοκ, μαϊσπεϊς και λοιπές μαλακίες κυρίως για την αμεσότητα του αλλά και για τον αριθμό ανθρώπων που μπορείς να μιλήσεις ζωντανά!

ΟΜΩΣ, δυστυχώς είναι ένας χώρος όπου οποιάδηποτε γυναικεία ύπαρξη (ή και δείγμα αυτής μιας και δεν φαίνεται) αντιμετωπίζεται από τους κυρίους ΩΣ ΠΟΥΤΑΝΑ!


Όχι ρε δεν είμαι...
πουτάνα, phyco και "πλακατζού" είμαι τόσο που την βρίσκω με τις μαλακίες που γράφεται.
-ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΑ, ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ ΨΗΛΟΣ ΜΕ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟ ΣΩΜΑ, ΕΜΦΑΝΙΣΗΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΒΛΙΑΡΗΣ

Οκ με έπεισες ρε φίλε...

Άμα είσαι όλα αυτά, σίγουρα δεν θα έψαχνες την τύχη σου μέσω του chat αλλά θα άπλωνες χέρι σε όποια πέρναγε από δίπλα σου και σ'αρεσε...
Εκτός αν΄... αν... Είσαι ρομαντικό αγόρι...
- ΠΗΔΑΩ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΤΙ ΛΕΣ?

Τόοοοοοοσοοοο ρομαντικός.... Με αυτόν "εκλεισα" και καλά ραντεβού κάτω από τον Μ. Αλέξανδρο στην Θεσ/κη στις 5 (σε μίσω ώρα από τώρα που το γράφφω) εεε και εγώ είμαι Πειραιά...χουχουχου κρίμα μωρέ, δεν χάνονται τέτοιοι πρίγκιπες...


Δεν μπορώ να καταλάβω αν αυτό που βγάζουν προς τα έξω, είναι αυτό που ΘΑ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ή ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΔΑ!

Κάποια μόδα σίγουρα προβληματική, που δίνει την εικόνα στον κάθε μαλάκα οτι άμα προβάλει αλλιώς την εξωτερική του εμφάνιση γίνεται και ΘΕΟΣΣΣ!
Δεν γίνεσαι θεός ούτε στο ήμιση, ρε δεν πάτε να μου φέρεται τον Τζουντ Λο, τον Τζόνυ Ντεπ αν δεν τους γνωρίσω όχι ερωτικό οτι σε φιλικό δεν θα θέλω να τους ξέρω, αν και για εμένα αυτοί είναι τα "πρότυπά" μου ειδικά ο Ντεπ.

Άνοιγει λοιπόν ένα νέο παράθυρο που είχε όνομα pantremenos_79:

Και άρχιζε και έλεγε διάφορες σεξουαλικές- σεξιστικές πίπες (ως συνήθως) νομίζοντας οτι είναι έξυπνος, είναι μέσα στην μόδα; ΑΑ φρόντισε να μου πει χωρίς να τον ρωτήσω οτι τον έχει και 28cm, οκ και εγώ έχω βυζί παμελα αντερσον.
Φυσικά με όλα αυτά που έλεγε δεν ήταν να τον αφήσεις τον κακομοίρη έτσι, του απάντησα:
-Να σε ρωτήσω ρε pantremenos_79 αφού σε νοιάζει μόνο το ΣΕΞ, παντρεμμένος είσαι που σημαίνει έχεις κάπου να εκτονώνεσαι, από δω τι θες;

Block μου ριξε αλλά χέστηκα.


Εγώ δεν παραξηγούμαι -αν και θα έπρεπε- με όλα αυτά που μου λένε γιατί μπαίνω ουσιαστικά για να σπάσω την πλάκα μου με αυτά τα γελοία ανθρωπάκια, και ΓΕΛΑΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!


Το ΤΣΑΤ αλήθεια ξέρετε τι σημαίνει;

Σύμφωνα με την Tsaxpina larouse Britanika: Τ
μήμα Σεξουαλικά Αγάμητης Τεστοστερόνης

Ένας καθόλα ακριβής ορισμός για τα ελληνικά ΤΣΑΤ!

Γι αυτό παίδες τσατάρετε έχει πολύ πλάκα ειδικά στο zoo και στο neolaia, με το που μπαίνεις αρχιζουν, και πραγματικά έχει πολύ πλάκα!

Εσείς έχετε μπει σε ΤΣΑΤ; Αν ναι για πλάκα ή στα σοβαρά;


 Tsaxpina