Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΙΣΟΣ.....


Kαλα μιλαμε ΠΑΣΟΚ με τιποτα.απο το 81 ψηφιζα συνεχεια....τωρα ουτε για αστειο και εχω πεισει ολη την οικογενεια..μιλαμε πρωτη μου φορα κανω τοσο αντιπασοκικο αγωνα...
και δεν το μετανοιωνω ουτε λεπτο

η προδοσια του λαου δεν εχει προηγουμενο.παντα αντιμετωπιζα με...
καχυποψια τον γιωργακη,απο τις γκαφες που εκανε,απο τα σαρδαμ που εωγαζαν αληθειες,απο λαθος συνεργατες συμμαχιες κλπ
παντα ομως εβρισκα την δικαολογια μεσα μου,ελεγα δν μπορει ειναιτο πασοκ ειμαστε πασοκ
θελει να φερει κατι νεο να παψουν τα χαρακωματα κλπ
τωρα βγηκα εγω στα χαρακωματα.και μια ηττα η διαμαρτυρια η οτι αλλο πλεον δεν μου ειναι αρκετο
θελω τον αφανισμο απο το χαρτη αυτου του κομματος.την εκδιωξη αυτου του πολιτικου που ειναι μια μαυρη σελιδα στην ιστορια ,
να μην ξαναβρει πατριδα και καθε φορα που θα τον αναφερουν σε λιγα χρονια να παιρνουν φωτια μεσα τους ολοι απο το μισος
μετα απο τοσα χρονια αντισταση σε ολα ανοιξε η κερκοπορτα απο τον ιδιο το φυλακα της
τι ντροπη θεε μου νοιωθω για αυτο που εκανα σε ολους με την ψηφο μου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

tro-ma-ktiko.blogspot.com