Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΖΟΥΜΑΝΙΔΗΣ Ο ΧΑΛΚΙΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΞΟΔΑ!!!

Ο Γιάννης Αρζουμανίδης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου σε παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ο έλληνας παλαιστής κρέμασε στο λαιμό το χάλκινο μετάλλιο στα 120κ. της ελευθέρας στη Μόσχα, έστω κι αν χρειάστηκε να πάει στην ρωσική πρωτεύουσα με δικά του έξοδα. Ο 24χρονος πρωταθλητής ...
μιλάει στο sport.gr για το τέλμα που έχει περιέλθει ο ελληνικός αθλητισμός, για την αδιαφορία της Πολιτείας και για την κατάσταση που επικρατεί στην Ομοσπονδία της πάλης.
Ο Αρζουμανίδης αποτελεί το πιο σταθερό χαρτί της ελληνικής πάλης, σε μια εποχή που οι διακρίσεις στο συγκεκριμένο άθλημα έρχονται με... το σταγονόμετρο. Ο ίδιος είχε εμπιστοσύνη στις δυνατότητές και κατάφερε να επιστρέψει από τη Μόσχα με το μετάλλιο στις αποσκευές του. "Οταν πας σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα κατακτήσεις κάποιο μετάλλιο. Απλώς πρέπει να είσαι έτοιμος να εκμεταλλευτείς κάποιες καταστάσεις για να ανέβεις στο βάθρο. Το ευχάριστο είναι ότι μπόρεσα να υπερασπιστώ το μετάλλιο που κατέκτησα πέρυσι. Ημουν καλά προετοιμασμένος κι αυτό φάνηκε με τις εμφανίσεις μου στο ταπί".
Για το γεγονός ότι η ελληνική πάλη δεν έχει σοβαρές επιτυχίες τα τελευταία χρόνια τόνισε: "Δυστυχώς κάποιοι μηχανισμοί δε βοηθούν το άθλημα να αναδειχθεί,όπως θα έπρεπε. Εγω πήγα με δικά μου έξοδα στην Μόσχα. Δεν υπήρχε βοήθεια από την Ομοσπονδία, αλλά ούτε κι από την Πολιτεία η οποία έχει κόψει τα προνόμια.
Με τα νέα δεδομένα δεν έχω δικαίωμα να μπω στις ένοπλες δυνάμεις ούτε σε κάποια άλλη θέση. Λυπάμαι που το λέω είμαι 24 χρονών και με συντηρεί ακόμα ο πατέρας μου. Που μπορείς να βρεις δουλειά και να έχεις τη δυνατότητα να τη συνδυάζεις με διπλές προπονήσεις καθημερινά; Παράλληλα, βέβαια, πρέπει να παίρνεις και άδειες για να αγωνίζεσαι σε διεθνείς διοργανώσεις. Οσο αντέχω θα αγωνίζομαι και θα κάνω θυσίες. Με τη λογική που έχει επιβάλλει η Πολιτεία σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει ελληνικός αθλητισμός".
Για τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, που αποτελεί και το μεγάλο στόχο του: "Οι Ολυμπιακοί του Λονδίνου αποτελούν τη μεγάλη πρόκληση για μένα. Ισως και αυτή να είναι η τελευταία μου ευκαιρία να αγωνιστώ σε Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως είναι οι συνθήκες σήμερα, καθώς μετά πρέπει να δουλέψω. Θα είμαι 26 ετών και πρέπει να μπω στη παραγωγική διαδικασία . Πότε θα δουλέψω, όταν θα είμαι 30 ετών; Πρέπει να ζήσω, δε μπορεί να με τρέφει η οικογενειά μου.
Για το πριμ κατάκτησης του χάλκινου μεταλλίου: "Είχα κάνει και πέρυσι τα χαρτιά μου, αλλά δεν είχα δει φως. Δε μπορώ να βασίζομαι στο αν και πότε θα μου το δώσει η Πολιτεία. Εγώ σηκώνω ψηλά την ελληνική σημαία στα ταπί και η Πολιτεία τι κάνει για μένα, όπως και για όλους αθλητές που φέρνουν ανάλογες διακρίσεις;".
Για την κατάσταση που επικρατεί στην Ομοσπονδία πάλης: "Αυτοί που αναλαμβάνουν διοικητικές θέσεις πρέπει να συνειδητοποιούν για ποιο λόγο έρχονται. Πρέπει να σέβονται τον ιδρώτα των αθλητών και να τους βοηθούν να πετύχουν τους αγωνιστικούς στόχους τους. Δεν πρέπει να αναλώνονται σε έριδες και διαμάχες".
Για τα μελλοντικά αγωνιστικά σχέδιά του: "Θα ξεκουραστώ για περίπου 10 ημέρες και στη συνέχεια θα κάνω κάποια προετοιμασία για τη βελτίωση της φυσικής μου κατάστασης. Εχω προγραμματίσει να αγωνιστώ σε κάποια τουρνουά και πλέον το 2011 θα ανεβάσουμε στροφές, ενόψει και Λονδίνου, όπου στοχεύω στη διάκριση".

inews.gr