"Η Ρωσία θα περιλάβει την Ελλάδα στις χώρες που θα αποκτήσουν μελλοντικά το ρωσικό μαχητικό 5ης γενιάς Τ-50, αν η Ελλάδα προχωρήσει στην προμήθεια Su-35 και μπει στην αλυσίδα λογιστικής υποστήριξης της Sukhoi για να μπορέσει εν συνεχεία να υποστηριχθεί ένα μαχητικό τέτοιων επιδόσεων όπως το Τ-50" δήλωσε εκπρόσωπος της κατασκευάστριας εταιρείας από την Μόσχα. Για την ώρα όμως... δεν περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό της ρωσικής εταιρείας η οποία υπολογίζει τις παραδόσεις της σε παραπάνω από 600 μονάδες - εκτός της Ρωσίας και της Ινδίας που αναμένεται να προμηθευτούν 400-650 μαχητικά και οι δυό τους - αναλόγως των διεθνών εξελίξεων σε σχέση με την εμφάνιση νέων εστιών έντασης σε διάφορες περιοχές του πλανήτη.
Αν η Ελλάδα προχωρήσει στην παραγγελία του Su-35, στην επόμενη αγορά Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους, τότε θα είναι στην πρώτη κατηγορία χωρών που θα αποκτήσουν το Τ-50" αναφέρει ο ίδιος αξιωματούχος.
"Με ένα ευνοϊκό οικονομικό σενάριο, η Αεροπορία της Ρωσίας θα προμηθευτεί 400-450 μαχητικά του τύπου", σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή του ρωσικού κέντρου ανάλυσης για το παγκόσμιο εμπόριο όπλων, Igor Korotchenko.
Σύμφωνα με τον ίδιο, "Ένας πραγματικός ανταγωνιστής του T-50 στο προσεχές μέλλον και αυτό μόνο σε οικονομικό επίπεδο αφού σε επίπεδο επιδόσεων το Τ-50 είναι πολύ ανώτερο, θα υπάρχει μόνο στην κατασκευή του F-35 Lightning II, και λιγότερο στην κατασκευή του F-22, διότι το τελευταίο είναι πολύ δαπανηρό στην παραγωγή - περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια ανά αεροσκάφος με εξαγωγικές επιδόσεις" δήλωσε ο Igor Korotchenko.
Ποιοί είναι οι άμεσοι δυνητικοί πελάτες κατά την Sukhoi: Η Αλγερία με πιθανή αγορά 24-36 μονάδων κατά την περίοδο του 2025-2030, η Αργεντινή με 12-24 μονάδες κατά τα έτη 2035-2040, η Βραζιλία με 24-36 μονάδες κατά τα έτη 2030-2035, η Βενεζουέλα με 24-36 μονάδες κατά τα έτη 2027-2032, το Βιετνάμ με 12-24 μονάδες κατά τα έτη 2030-2035, η Αίγυπτος με 12-24 μονάδες κατά τα έτη 2040-2045.
Επίσης, στον κατάλογο αναφέρεται η Ινδονησία (6-12 μονάδες κατά τα έτη 2028 - 2032), το Ιράν (36 - 48 μονάδες κατά τα έτη 2035 - 2040), το Καζακστάν (12-24 μονάδες κατά τα έτη 2025 - 2035), η Κίνα (έως και 100 μονάδες το 2025 -2035 χρόνια), η Λιβύη (12-24 μονάδες κατά τα έτη 2025 - 2030), η Μαλαισία (12-24 μονάδες κατά τα έτη 2035 - 2040) και η Συρία (12-24 μονάδες κατά τα έτη 2025-2030).
Η Ινδία αναμένεται να προμηθευτεί τουλάχιστον 250 μαχητικά T-50.
Δηλαδή η παραγωγή του αεροσκάφους μπορεί να ξεπεράσει και τις 1200 μονάδες, αριθμός πολύ υψηλός για μαχητικό 5ης γενιάς. Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το διάγραμμα πιθανών παραγγελιών, δεν αναμένεται απελευθέρωση και εξαγωγή του Τ-50 παρά το 2025, δέκα χρόνια μετά την εισαγωγή του σε υπηρεσία στην ρωσική Αεροπορία. Είναι το σύνηθες διάστημα για ένα νέο ρωσικό μαχητικό πριν κατασκευαστεί η εξαγωγική έκδοσή του.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Αν η Ελλάδα προχωρήσει στην παραγγελία του Su-35, στην επόμενη αγορά Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους, τότε θα είναι στην πρώτη κατηγορία χωρών που θα αποκτήσουν το Τ-50" αναφέρει ο ίδιος αξιωματούχος.
"Με ένα ευνοϊκό οικονομικό σενάριο, η Αεροπορία της Ρωσίας θα προμηθευτεί 400-450 μαχητικά του τύπου", σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή του ρωσικού κέντρου ανάλυσης για το παγκόσμιο εμπόριο όπλων, Igor Korotchenko.
Σύμφωνα με τον ίδιο, "Ένας πραγματικός ανταγωνιστής του T-50 στο προσεχές μέλλον και αυτό μόνο σε οικονομικό επίπεδο αφού σε επίπεδο επιδόσεων το Τ-50 είναι πολύ ανώτερο, θα υπάρχει μόνο στην κατασκευή του F-35 Lightning II, και λιγότερο στην κατασκευή του F-22, διότι το τελευταίο είναι πολύ δαπανηρό στην παραγωγή - περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια ανά αεροσκάφος με εξαγωγικές επιδόσεις" δήλωσε ο Igor Korotchenko.
Ποιοί είναι οι άμεσοι δυνητικοί πελάτες κατά την Sukhoi: Η Αλγερία με πιθανή αγορά 24-36 μονάδων κατά την περίοδο του 2025-2030, η Αργεντινή με 12-24 μονάδες κατά τα έτη 2035-2040, η Βραζιλία με 24-36 μονάδες κατά τα έτη 2030-2035, η Βενεζουέλα με 24-36 μονάδες κατά τα έτη 2027-2032, το Βιετνάμ με 12-24 μονάδες κατά τα έτη 2030-2035, η Αίγυπτος με 12-24 μονάδες κατά τα έτη 2040-2045.
Επίσης, στον κατάλογο αναφέρεται η Ινδονησία (6-12 μονάδες κατά τα έτη 2028 - 2032), το Ιράν (36 - 48 μονάδες κατά τα έτη 2035 - 2040), το Καζακστάν (12-24 μονάδες κατά τα έτη 2025 - 2035), η Κίνα (έως και 100 μονάδες το 2025 -2035 χρόνια), η Λιβύη (12-24 μονάδες κατά τα έτη 2025 - 2030), η Μαλαισία (12-24 μονάδες κατά τα έτη 2035 - 2040) και η Συρία (12-24 μονάδες κατά τα έτη 2025-2030).
Η Ινδία αναμένεται να προμηθευτεί τουλάχιστον 250 μαχητικά T-50.
Δηλαδή η παραγωγή του αεροσκάφους μπορεί να ξεπεράσει και τις 1200 μονάδες, αριθμός πολύ υψηλός για μαχητικό 5ης γενιάς. Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το διάγραμμα πιθανών παραγγελιών, δεν αναμένεται απελευθέρωση και εξαγωγή του Τ-50 παρά το 2025, δέκα χρόνια μετά την εισαγωγή του σε υπηρεσία στην ρωσική Αεροπορία. Είναι το σύνηθες διάστημα για ένα νέο ρωσικό μαχητικό πριν κατασκευαστεί η εξαγωγική έκδοσή του.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr