Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΠΑΡΑΖ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Με μπαράζ προσφορών προσπαθεί ο εμπορικός κόσμος να αντιμετωπίσει τον μειωμένο τζίρο που είχε την περίοδο των εκπτώσεων. Ετσι από σήμερα ξεκινούν τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις τις μεγάλες προσφορές στα προϊόντα τους.
Οσον αφορά την κίνηση στην αγορά την περίοδο των εκπτώσεων, καταγράφηκε τελικά μια πτώση - κατά μέσο όρο της - τάξεως του...

25 %. Επίσης, η πτώση των πωλήσεων σε ορισμένες περιοχές της χώρας έφθασε μέχρι και το 65%, αλλά οι έμποροι χαρακτηρίζουν αναμενόμενη την κατάσταση αυτή και πλέον η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να βοηθήσει τους εμπόρους να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της βίαιης αναδιάρθρωσης στην οποία βρίσκεται η αγορά.

Έρευνα Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης

Μείωση του τζίρου, από 10% έως και 50%, διαπίστωσαν οι καταστηματάρχες-έμποροι της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων (15/7-31/8) και συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο, όπως προκύπτει από έρευνα που διενήργησε ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης (ΕΣΘ).
Από το σύνολο των ερωτηθέντων - 250 εμπορικές επιχειρήσεις (κέντρο, ανατολική και δυτική Θεσσαλονίκη) - το 62% έθεσε ως κύρια αιτία της πτώσης του τζίρου την οικονομική κρίση και την αρνητική ψυχολογία του καταναλωτή. Μάλιστα, στο σύνολό τους, οι καταστηματάρχες εξέφρασαν την έντονη ανασφάλειά τους για το επόμενο χρονικό διάστημα, στο οποίο όπως υποστηρίζουν «θα έρθουν και τα χειρότερα».
Από την έρευνα προκύπτει επίσης πως, το 88% του συνόλου των ερωτηθέντων είναι απογοητευμένο από τον τζίρο του στην περίοδο των εκπτώσεων, ενώ ποσοστό 15% εκφράζει την ικανοποίησή του, «δεδομένου ότι είτε περίμεναν μεγαλύτερες μειώσεις, είτε γιατί έμειναν στα περσινά επίπεδα», όπως είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΕΣΘ, Κώστας Χαντζαρίδης.