Για τα εύκολα δεν χρειάζεσαι επικοινωνιακή διαχείριση. Μιλούν τα γεγονότα από μόνα τους. Την έχεις ανάγκη όταν δημιουργούνται λαθεμένες εντυπώσεις και πρέπει να περάσεις ένα κεντρικό μήνυμα. Λυπούμαι που θα το πω ωμά, αλλά χθες το βράδυ, η...
Ν.Δ. ναυάγησε επικοινωνιακά.
Εξηγούμαι:
1. Στο MEGA, o κ. Προκόπης Παυλόπουλος θα ενόχλησε ακόμα και τους φανατικότερους των οπαδών του. Δεν μπορούσε η Ν.Δ. να στείλει εκεί, ας πούμε, έναν εκ των δυο αντιπροέδρων της;
2. Στη συνέχεια βγήκε, σε ζωντανή σύνδεση, η κα. Σπυράκη να μας μεταφέρει «ρεπορτάζ της Ρηγίλλης», και εμφάνισε ένα κόμμα, λυπούμαι που θα το πώ, που τα έχει πλήρως χαμένα. Να «αδειάζει υποψηφίους που απέτυχαν», να μέμφεται τις δημοσκοπήσεις και γενικώς να μεταδίδεται μια εικόνα σύγχυσης.
3. Κανένας δεν φρόντισε να ενημερώσει τους βουλευτές που ήταν στα «παράθυρα», ότι η Ν.Δ. κέρδισε περισσότερες Νομαρχίες και τους περισσότερους δήμους (χωρίς συνεργασίες). Ο κ. Χαζηνικολάου το υπενθύμισε στους συνομιλητές του!
4. Οι βουλευτές που «βρέθηκαν» στα παράθυρα, έλεγαν ότι ήθελαν. Προφανής η έλλειψη σχεδιασμού και κεντρικού πολιτικού μηνύματος.
Οσοι κατέχουν θέσεις και αξιώματα, πρέπει να βγαίνουν μπροστά στα δύσκολα. Και όχι να κρύβονται πίσω από ανώνυμες διαρροές….
Κώστας Ροδινός
"Άνθρωπος και Φύση - Η θεραπευτική Αξία των βοτάνων"
Πριν από 1 ώρα