Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ

Καλησπέρα σε όλους!


Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. του τμήματος των Νέων Μουδανιών για την άμεση επέμβαση τους σε υπόθεση κλοπής κινητού τηλεφώνου! Η κλήση μου στο 100 έγινε στις... 11:56 και οι μοτοσυκλετιστές έφτασαν στο χώρο που συνέβη το περιστατικό μέσα σε 3 λεπτά!! Αφού τους ενημέρωσα για το περιστατικό, έφυγαν προς αναζήτηση του "κυρίου" που σούφρωσε το κινητό μου! Μετά από10 λεπτά επέστρεψαν και μου παρέδωσαν το κινητό χωρίς την κάρτα SIM . Ο δράστης με ενημέρωσαν οτι συνελήφθη και κρατείτε στο τμήμα Νέων Μουδανιών όπου και μου ζήτησαν να περάσω για να καταθέσω μήνυση. Μετά απο 5 λεπτά μου έφεραν και την κάρτα SIM αφού ο δράστης τους είπε που την είχε πετάξει!  1000 ευχαριστώ στους άνδρες και την γυναίκα της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και τους συναδέλφους τους στο Α.Τ. Νέων Μουδανιών! 

 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ