Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΞΕΝΟΜΑΝΕΙΣ Ή ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ "ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ" ;

Εδώ και μια 20ετία περίπου παρατηρώ το φαινόμενο τα ελληνικά ΜΜΕ να χρησιμοποιούν ονομασίες και τίτλους κάθε αλλο παρά Ελληνικούς .
Ας ξεκινήσουμε από την Τηλεόραση ( πανελλαδικής εμβέλειας ) :
ALTER , MEGA , SKAI , ANTENA , STAR , ALPHA ( πάλι καλά που δεν το ονόμασαν ΑLEF - το πρώτο γραμμα της εβραικής αλφαβήτου ) και τέλος ακομα και το Μακεδονία
τηλεόραση το.....


ονόμασαν MAKEDONIA TV με λογότυπο το λατινικό γράμμα m .

Εκπομπές βαφτίστηκαν με λατινικά η λατινογενή ονόματα ( elate , κους - κους , λιφτιγκ , τηλεμαρκετιγκ ( έτσι όπως τα βλέπετε Φραγγοχιώτικα ) κλπ )

Παμε στο ραδιόφωνο και θαυμάστε ονόματα ραδιοσταθμών ( μόνο στην Αττική ) Ελληνικών εννοείται :

Ant1 , Athens Deejay , Athens International Radio , Atlantis , Best Radio , Derti , Flash , Freedom , Frecsh Music , Galaxy , Hot , Je t' aime , Kiss , Kosmos , Love Radio , Mad Radio , Music , Nitro , Nova Sport , Orange , Radio Gok , Real , Red , Rock , Sendra , Sfera , Star , V .

Eλληνικοί ραδιοσταθμοί στη Ελλάδα που απευθύνονται σε 'Ελληνες κατα κύριο λογο .

Και ας μη μιλήσουμε ταχα μου για πολυπολιτισμικότητα γιατί αν μου πει κάποιος ότι απευθύνονται και στους αλλοδαπούς μετανάστες τότε θα αναρωτηθώ αν με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να τους εντάξουμε στο ελληνικό κοινωνικό σύνολο η πάμε να τους κάνουμε Αμερικανάκια η έστω Εγγλεζάκια .

Τέλος στον έντυπο τύπο ξεκίνησε η μόδα ( ; ) από τα περιοδικά Nitro , Esquire , Men , Ok , People , Papparazzi , Sorry , Glam , Lipstick , Life & Style , Max , Maxim , Status , Athenw , Down Town , Hello κλπ κλπ .

Πάλι μιλάμε για Ελληνικά περιοδικά που εκδίδονται στην Ελλάδα και απευθύνονται σε ¨Ελληνες .

Και τώρα τελευταία ( 2 χρόνια κοντά ) εμφανίστηκαν και 2 εφημερίδες εβδομαδιαίες 2 αστέρων της Ελληνικής τηλεόρασης και δημοσιογραφίας , η Real News του κ. Ν. Χατζηνικολάου ( ( και ιδιοκτήτη του συνώνυμου ραδισταθμού ) και η Veto του κ. Τριανταφυλλόπουλου .

Συγγνώμη ζητώ ξέχασα και την έγκριτη Εspresso , την οικονομική ΕΞΠΡΕΣ , τις : Agrenda - Deal - InPress - Press , και τις αθλητικές : Goal - Sport Day - Derby News - Score Life - Metro Sport

Και βέβαια μέσα σε όλα αυτά προσθέστε και τα απύθμενης βλακείας και αμφίβολης ποιότητας ( τυχαιο ; δεν νομίζω ) περιεχόμενο εκπομπών και εφημεριδοπεριοδικών έξω όχι μόνο απο τα ήθη και έθιμα μας αλλά και από την αυξημένη αίσθηση του ωραίου , του πνευματώδους που διακατέχει τον λαό μας ( με το πρόσχημα πάντα ο λαός πρέπει να ξέρει , ο λαός πρέπει να ψυχαγωγείται ) .

Και είναι να απορεί κάποιος όταν συμβαίνουν αυτά σε μιά χώρα της οποίας το λεξιλόγιο είναι από τα πλουσιότερα του κόσμου και που ήδη οι μεγαλλίτεροι επιστήμονες του κόσμου που ασχολούνται με ηλεκτρονικούς υπολογιστές προσανατολίζονται στην χρήση της Ελληνικής γλώσσας ( λόγω της τεράστιας ποσότητας και ποιότητας ) γιατί με την αγγλική έχουν φτάσει στα όρια της και δεν μπορούν να προχωρήσουν άλλο στα προγράμματα τους .

Είναι να μελαγχολείς μ' αυτήν την άρνηση της χρήσης της πανέμορφης γλώσσας μας ( δημοτική , καθαρεύουσα η αρχαίζουσα ) .

Και όπως είδατε επιμελώς δεν ανέφερα τίποτα για την πληθώρα των ξενόγλωσσων πινακίδων που κοσμούν τα Ελληνικά καταστήματα και επιχειρήσεις .

¨Ετσι με όλα τα παραπάνω , επανερχομαι στο ερώτημα - τίτλο μου , άραγε οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ ( που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη ενημερώνοντας την αλλά και παρέχοντας της γνώση ) , άραγε είναι ξενομανείς η ενσυνείδητοι αφελληνιστές η άνθρωποι που θυσιάζουν τα πάντα στο βωμό του κέρδους ;

Αν κάποιος διαβάσει τα παραπάνω και έχει κάποια απάντηση να μου δώσει , τον ευχαριστώ εκ των προτέρων θερμά .

Με απορίες ( χαζές ίσως )

Ιωάννης - Αλέξανδρος Αγγελίδης

elpidablog.blogspot.com